"Kóduj s obrami" online workshop ZADARMO práve prebieha! Zistiť viac!

Kurz pre študentov, ktorí vedia programovať v jazyku C# alebo absolvovali prvý semester kurzu Úvod do programovania v C#.

  • 14 stretnutí (raz za týždeň)

  • 2 x 45 min. (každé stretnutie)


jednorazovo alebo v 5 splátkach 249

Registrácia a rozvrh

Chceli by ste sa nás niečo opýtať?

Úvod

V nadväznosti na prvú časť kurzu Úvod do programovania sa budeme venovať objektovo orientovanému programovaniu. Naučíme sa tvoriť webové stránky, porozprávame sa o hackingu a základoch bezpečného používania internetu. Naše online kurzy NIE SÚ webináre ani videá na Youtube! V priebehu našich kurzov lektor zdieľa so študentami svoju obrazovku a má možnosť sledovať, na čom študenti pracujú a v prípade potreby im pomôcť. Študenti môžu klásť otázky a aktívne diskutovať o svojich zadaniach, či problémoch.

Program kurzu

Zopakovanie učiva z prvého semestra. Pripomenieme si premenné, prácu s nimi, podmienkové príkazy IF a SWITCH, slučky, metódy, konzolové a Windows aplikácie.
Naučíš sa základné princípy objektovo-orientovaného programovania ako: triedy, objekty, prístupové modifikátory, konštruktor, dedičnosť, polymorfizmus. Zároveň sa naučíš pridať do projektu ďalšíe súbory a grafiku.
Na tejto lekcii budeme pokračovať v objektovom programovaní.
Počas tejto lekcie si zopakujeme čo sme sa naučili a otestuješ sa, či si všeťko pamätáš.
Vytvoríš si vlastný šetrič obrazovky, ktorý sa automaticky aktivuje po období bez aktivity. Pri pohybe myši alebo stlačení klávesy sa šetrič opäť deaktivuje. Pri každom štarte sa animácia zmení.
V tejto lekcii sa pozrieme na základy šifrovania. Predstavíme si jednoduchú šifru, ktorú používal už Július Cézar.
Pokračujeme v tvorení hry z predchádzajúcej lekcie
Dokončenie aplikácie z predchádzajúcej lekcie.
Toto bude náš najväčší spoločný projekt. Aplikácia bude pozostávať z viacerých obrazoviek a bude možné sa medzi nimi prepínať. Naprogramujeme možnosť pridávania nových užívateľov, prihlasovanie a odhlasovanie, pridávanie, úpravu a mazanie úloh. Naučíš sa vytvoriť si vlastnú databázu do ktorej sa dáta budú ukladať.
Budeme pokračovať v tvorbe aplikácie z predchádzajúcej lekcie.
Budeme pokračovať v tvorbe aplikácie z predchádzajúcej lekcie.
Budeme pokračovať v tvorbe aplikácie z predchádzajúcej lekcie.
Zoznámiš sa so základnými princípmi hackingu a počítačovej bezpečnosti. Naprogramujeme jednoduchú aplikáciu, ktorá bude simulovať kradnutie prihlasovacích mien a hesiel.
Zoznámiš sa s prostredím Unity 3D. Vytvoríš si svoju prvú trojrozmernú hru. Na konci lekcie získaš certiifikát o absolvovaní kurzu.

jednorazovo alebo v 5 splátkach 249

Registrácia a rozvrh

Naprogramujte si svoju budúcnosť!

Prihláste sa ešte dnes!

Odporúčame z nášho
blogu

Prečo by sa deti mali učiť programovať?

Čítať