"Kóduj s obrami" online workshop ZADARMO práve prebieha! Zistiť viac!

  • 14 stretnutí (raz za týždeň)

  • 2 x 45 min. (každé stretnutie)


jednorazovo alebo v 5 splátkach 249

Registrácia a rozvrh

Chceli by ste sa nás niečo opýtať?

Úvod

Tento 2-semestrálny kurz je úvodom do sveta „skutočného“ programovania. Na príklade moderného programovacieho jazyka C# z dielne Microsoftu si preberieme jeho základné prvky, ako konštanty a premenné, slučky, či matematické operácie. Naše online kurzy NIE SÚ webináre ani videá na Youtube! V priebehu našich kurzov lektor zdieľa so študentami svoju obrazovku a má možnosť sledovať, na čom študenti pracujú a v prípade potreby im pomôcť. Študenti môžu klásť otázky a aktívne diskutovať o svojich zadaniach, či problémoch.

Program kurzu

Úvod do jazyka C# a programovacieho prostredia Visual Studio Community. Vytvoríš si aplikáciu Kalkulačka.
Cieľom tejto lekcie je predstaviť premenné a ukázať si najčastejšie používané typy premenných. Vytvoríš si aplikáciu Ozvena.
Vytvoríš si aplikáciu na výpočet plochy a obvodu geometrických útvarov. Počas lekcie sa zoznámiš s konceptom konštanty a naučís aa programovať základné matematické operácie.
Tvorba aplikácií pre Windows – výpočet BMI. Počas lekcie sa zoznámiš s knižnicou WinForms. Tiež sa naučíš konvertovať medzi jednotlivými typmi premenných.
Počas hodiny sa naučíš používať ďalšie matematické operácie a meniť hodnoty premenných.
Cieľom tejto lekcie je zoznámiť sa s podmienkovými príkazmi IF-ELSE.
V tejto lekcii budeme pokračovať s podmienkovými príkazmi.
Hra „Arena". Aplikácia „Reštaurácia". V tejto lekcii sa naučíš pracovať s podmienkovým príkazom SWITCH.
Aplikácia na generovanie náhodných herných kľúčov. Spravíme si vedomostný kvíz. Počas lekcie si predstavíme rôzne druhy slučiek - FOR, WHILE a kedy sa dajú použiť.
V tejto lekcii budeme pokračovať so slučkami. Spravíš si hru „21"
Počas tejto lekcie sa zoznámiš s jednorozmernými poliami, ktorá sú základnou programovacou dátovou štruktúrou. Precvičíš si prácu s nimi pri vytvorení aplikácie „Lotéria"
Program „Autosalón". Zoznámime sa s princípom metód a ich využitím pri programovaní.
Hra „Piškvorky". V tejto lekcii pokračujeme s metódami.
Naprogamujeme si hru „Bludisko". Počas tejto lekcie si zopakujeme materiál z celého semestra. Na konci hodiny dostaneš certifikát o absolvovaní.

jednorazovo alebo v 5 splátkach 249

Registrácia a rozvrh

Naprogramujte si svoju budúcnosť!

Prihláste sa ešte dnes!

Odporúčame z nášho
blogu

Prečo by sa deti mali učiť programovať?

Čítať