"Kóduj s obrami" online workshop ZADARMO práve prebieha! Zistiť viac!

  • 14 stretnutí (raz za týždeň)

  • 2 x 45 min. (každé stretnutie)


jednorazovo alebo v 5 splátkach 229

Registrácia a rozvrh

Chceli by ste sa nás niečo opýtať?

Úvod

Na tomto kurze budeme programovať v jazyku Scratch. Scratch je vizuálny programovací nástroj, prostredníctvom ktorého sa deti hravým spôsobom učia programovať. So Scratchom môžeš programovať svoje vlastné interaktívne príbehy, animácie a hry. Samotné programovanie sa vykonáva pomocou blokov s príkazmi, ktoré sa spájajú podobne ako puzzle. Na konci semestra si predstavíme Kodu a App Inventor, ktorým sa budeme plne venovať v druhej časti kurzu. Naše online kurzy NIE SÚ webináre ani videá na Youtube! V priebehu našich kurzov lektor zdieľa so študentami svoju obrazovku a má možnosť sledovať, na čom študenti pracujú a v prípade potreby im pomôcť. Študenti môžu klásť otázky a aktívne diskutovať o svojich zadaniach, či problémoch.

Program kurzu

Cieľom hodiny je predstaviť deťom programovanie a zoznámiť ich s prostredím Scratch, jeho základnými prvkami a spôsobom, akým sa tvoria programy a hry. Vytvoríme si prvý jednoduchý projekt - Minecraft.
Zoznámite sa s funkciou pera a pečiatkovania. Vytvoríme algoritmy na kreslenie geometrických útvarov. Vytvoríte si účet v prostredí Scratch, aby ste mohli zdieľať svoje projekty na internete.
Cieľom hodiny je vytvoriť hru Batyskaf a zostreliť príšerky žijúce pod vodou. Naučíte sa, ako klonovať postavy a aké vlastnosti má klonovanie.
Cieľom lekcie je vytvoriť hru T-rex, ktorú poznáte z prehliadača Google Chrome, a ktorú je možné hrať, aj keď nie ste pripojení na internet.
Dokončíme hru z predchádzajúcej hodiny.
Vytvoríme si hru Lietajúci netopier. Naučíte sa, ako vytvoriť dynamicky meniace sa pozadie.
Vytvoríme verziu známej hry Angry Birds s využitím správ a veľkého počtu postáv. Ukážeme si, ako vytvoriť vlastné príkazy (bloky).
Dokončíme hru z predchádzajúcej hodiny.
Cieľom tejto lekcie je vytvoriť projekt na pretekanie.
Pokračujeme v Pretekoch druhou lekciou.
Vytvoríme rozsiahlejšiu hru pre viacerých hráčov.
Pokračujeme vo vytváraní hry Tanky.
Zopakujeme si učivo z prvého semestra a predstavíme si platformu KODU.
Predstavíme si platformu App Inventor. Vďaka App Inventoru budeme vedieť tvoriť aplikácie ktoré budú bežať na mobilnom telefóne. Vytvoríme svoj prvý grafický dizajn.

jednorazovo alebo v 5 splátkach 229

Registrácia a rozvrh

Naprogramujte si svoju budúcnosť!

Prihláste sa ešte dnes!

Odporúčame z nášho
blogu

Prečo by sa deti mali učiť programovať?

Čítať